ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 6 augustus 2013

Kaart met de techniek die ik bij Art Journey heb geleerd.

Ik ben zelf aan de slag gegaan met wat ik bij 
Art Journey heb geleerd.
Alleen had ik veel navul flesjes met distress inkt
 en maar 3 kleuren van de adirondack.
Dus heb ik met de distress inkt gewerkt.
Je hebt veel meer inkt nodig
 als  je met de
distress inkten werkt.



Ik heb stempels gebruikt van Art Journey
en van de Creatie ( die niet meer bestaat.)
Op de achterste tag heb ik de afbeelding met zwart archival gestempeld.
De voorste twee tags heb ik met zwarte perfect medium embossing inkt van
Ranger gestempeld en clear embossingpoeder gebruikt.
Dit zodat de tags op de voorgrond er donkerder uit zou zien dan de achterste tag.

Ik wil Doeke nog bedanken voor de fotos die hij maakt
van mijn werkstukjes.
Ze zijn dit keer ook weer mooi geworden.

Bedankt vooral de lieve reacties op mijn vorige kaart.
Groetjes, Anneke.

3 opmerkingen:

  1. Zachtere kleuren, andere stempels maar zeker even mooi! Leuk dat je inspiratie krijgt door zo'n workshop he. Heel mooi! En je hebt een goeie fotograaf inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zachtere kleuren, andere stempels maar zeker even mooi! Leuk dat je inspiratie krijgt door zo'n workshop he. Heel mooi! En je hebt een goeie fotograaf inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleuren mooi alleen jammer dat het zoveel inkt kost. Ziet er ook weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.