ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 17 september 2013

Paraplu.


Ik had al een tijdje dit parapluutje liggen.
Het is een stans van Marianne Design.
Vandaag had ik zoiets van:
 " Het regent, laat ik nu eens wat met dit parapluutje doen."
Wij moeten bezuinigen maar dit vogeltje zingt hartjes.
Die gaan wij met dit parapluutje opvangen.


Laten wij maar proberen positief te zijn.
En lief zijn voor elkaar.

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.
Bedankt voor de vorige lieve en leuke reacties.
Groetjes Anneke.


3 opmerkingen:

  1. Beautiful umbrella and design. Great colours as well. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er prachtig uit en mooi dat je voor de donkere kleuren hebt gekozen.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat komt het mooi uit zo tegen die achtergrond!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.