ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 14 april 2014

Sterkte kaarten.

Met de tekststempels van 'Leuke Stempels NL teksten :3'
heb ik deze drie kaarten gemaakt.
Er staan 7 mooie teksten op
samen met "Sterkte! en Beterschap".
Je vindt ze hier.


 Voor deze kaart heb ik 2 stempels van
 PSX  E1046 en B1077 gebruikt.
Ik heb met de kleuren
mild lavender en bundled sage
van Distress Ink gewerkt.
De tekst is gestempeld met Archival watering can.

Deze kaarten zijn met de stempels van
 Sheena SD-SS-wild gemaakt.
Die vind je  hier.


Hier heb ik de bloemen gestempeld
met Distress ink weatherd wood.
Daarna met versamark en witte embossingpoeder nogmaals
de stempel gezet en met de heattool geembossed.
De tekst is gestempeld met Archival watering can.


Voor de laatste kaart heb ik eerst de achtergrond gemaakt.
Dit heb ik gedaan met de kleuren : 
old paper, pumice stone en de lucht met weatherd wood.
Daarna de stempels gezet met old paper en pumice stone.
Als laatste de vlinder, tekst en bloemen nog een keer
gestempeld met Archivan watering can.

Ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren
 met deze kaarten.
Groetjes Anneke.


10 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig en mooi ingetogen geworden Anneke.
    Fijn dat je mijn stempels hebt kunnen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All three cards are really beautiful but that last one is an absolute delight, it reminds me of an early spring morning before the mist rises - beautiful. Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en stijlvolle kaarten ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten zijn het geworden! Ingetogen en toch wat kleur is hiervoor heel gepast. Die tekststempels zijn idd erg mooi én in NL; blij dat er daar meer van komen! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en zeker stijlvol! van die laatste ben ik vooral weg, al zijn ze allemaal erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een passende kaarten om iemand sterkte te wensen, heel mooi gedaan Anneke!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten, inderdaad stijlvol. Vooral die middelste is prachtig.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stijlvolle kaarten Anneke! Ze zijn allemaal zeer mooi, maar vooral de eerste vind ik supermooi! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat prachtig Anneke!! Ik vind ze alle drie heel mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Utterly beautiful stamping... the first is lovely, the second is even better, and then the third one is breathtakingly beautiful!!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.