ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 25 oktober 2014

Heren kaart metalic

Dit is mijn blog post voor het Papicolor Blog.
Dit keer heb ik voor een mannen kaart gekozen.
Binnenin kun je eventueel een envelop met geld doen.


Ik heb gekozen voor de nieuwe Metallic papierlijn van Papicolor.
Papicolor: Metallic Design - Autum haze 
332 Original Metallic - Steel 
334 Original Metallic -  Metallic


Het leek mij makkelijk als ik eerst de losse onderdelen op de foto zou zetten.
Mochten jullie niet dezelfde mallen hebben 
maar een andere ovale mal zou dat natuurlijk ook heel goed kunnen.
De kaart (13 x 26 cm ) is na het vouwen 13 x 13 cm. 
De smalle kant van de kaart heb ik op 4 cm om gevouwen.
De andere flap komt daar weer tegenaan.
Verder heb ik al het ander het papier steeds een halve centimeter kleiner gesneden.
Veel plezier mochten jullie ook zo'n kaart gaan maken.

 Bedankt voor jullie reacties, ook op Facebook.
Dat waardeer ik.

Groetjes Anneke.

9 opmerkingen:

  1. This is gorgeous,love the fab design.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anneke.
    Leuk hoe je kaart hebt opgebouwd!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vorm van de kaart en ook de vormen op de tag vind ik heel mooi! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, great colours for a man, I think women would love it as well.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schitterende kaart dit,
    heel erg mooi gemaakt ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anneke. Dank je wel voor de afmetingen. Ga hem vast eens uitproberen.
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous Anneke, love it, great idea! And can of course be adapted for any style, but it looks great as a man's card!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vindt hem nog steeds mooi Anneke , ik heb hem uitgeprint .

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.