ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 24 april 2015

Enjoy simple things

De twee meisjes hebben veel plezier.
De kleine dame heeft plezier omdat haar vriendinnetje op 
deze manier geen visje kan vangen.

De achtergrond van deze kaart heb ik met Distress Inkt gemaakt.
stormy sky, pumice stone and bundled sage


Ik heb bleekwater gebruikt om wat delen van mijn kaart lichter te maken.

Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt om deze kaart te maken.
Mason-jars - Summergirl - Celebrate - Tree - Grasses

Het was leuk om een nieuwe stempel te combineren met stempels die ik al had.
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om met de stempels
die jij hebt ook zoiets te gaan maken.
Groetjes, Anneke




13 opmerkingen:

  1. Ik zit hier te genieten van het geweldig gestempelde tafereeltje. Wat een vrolijkheid straalt deze kaart uit en wat een mooie kleuren heb je gecombineerd Anneke.
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Wat blijft het toch leuk steeds iets nieuws te maken door anders te combineren... En dit is genieten hier! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a sweet design ! Fantastic combination of images :) Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk!! Echt een mooie combinatie van de stempels en een heel grappig kaartje.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super grappige combinatie van stempels heb je hier gebruikt, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de stempels leuk gecombineerd. Het is een prachtige en grappige kaart geworden. Knap hoor.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic design and super images.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend mooi tafereel is dit Anneke, zóóó leuk bedacht en uitgevoerd, top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely spring card - such delicate colours, and I adore the effect of the little fish they've caught being in the jars. Wonderful images!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW WOW WOW adorable, I love your card.

    Hugs
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the little scene you've created here with these images. Gorgeous soft colours.
    Avril xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.