ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 2 juni 2015

Art Journey challenge 58

De nieuwe challenge bij Art Journey 
is door Anette bedacht.
Het is gebruik twee of meer labels op je kaart/ project.
Dit heb ik gemaakt om jullie te inspireren.
Ik ben gek op deze wijze uiltjes.
En er komt nog meer......


Er staan meer inspiraties op het blog van Art Journey.
Neem je een kijkje en doe je ook mee?
Zo kom je op het blog: Challenge

Ik heb met een sjabloon en Gesso de ondergrond gemaakt.
Daarna, toen het droog was ben ik met verschillende kleuren inkt over het papier gegaan.
 De delen die ik met Gesso had bewerkt heb ik daarna met een sponsje
 en zwarte inkt bewerkt.
Toen met mijn vinger met Inca Gold wat accenten gelegd op deze delen.
Dat glimt mooi maar is op de foto niet te zien.
De twee labels en de twee kleine labeltjes heb ik uit een stuk papier gemaakt
maar ik kan niet meer vertellen hoe die tot stand zijn gekomen.
Dat zat in een map waar ik stukjes papier in doe als
ik zin heb gehad om met mijn inktjes, verfjes mediums enz te spelen.

Bedankt voor je bezoekje en eventueel reacties.
Groetjes, Anneke




16 opmerkingen:

  1. Ik vind deze zo mooi! De uilenlabels zijn prachtig, maar ook de achtergrond is zo mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje en wat een mooie stempels heb je gebruikt, leuke challenge ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie gedaan Anneke, prachtige achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fabulous card, super colour and owl images.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Anneke,
    You have made a unique card that is very attractive to the eye.
    Smiles:)
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Anneke!!! Wat een prachtige achtergrond en de labeltjes zijn zo schattig!!!Die uilen zien er zo voornaam uit!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit weer een pracht kaart en die uilen zijn zo mooi op deze achtergrond.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow dit ziet er prachtig uit, mooi die uiltjes!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooi kleurgebruik en erg leuke uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je mooi met de kleuren, tags en uiltjes gewerkt Anneke...een plaatje!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful design, fantastic texture and effects in the background. Have a great day, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stemmige sfeer, past goed bij het wijze van de uil. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.