ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 2 mei 2016

Blogpostpapicolor

Dit keer een mapje met kaartjes
waar je achter op iets persoonlijks kan schrijven.

Ik hou van dit papier omdat het niet helemaal glad is
waardoor het structuur van het papier zo goed tezien is.
Het heeft een stoere uitstraling en is toch heel mooi
met de lieflijke bloemen plaatjes.
Dit heb ik ervan gemaakt.

Dit is tevens de workshop voor de maand Mei.
Heb je belangstelling stuur mij dan een mailtje.




Bedankt voor je bezoekje, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi albumpje heb je gemaakt Anneke, stoer en lief ineen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi gemaakt!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht vintage boek! Zoveel details en mooie afwerking! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such elegant vintage work - very stylish.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze had ik nog gemist. Schitterend boek en heel leuk als workshop!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.