ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 21 mei 2016

Dt werk Papicolor Condoleance

Deze kaarten hebben wij af en toe nodig.
Het hoort bij het leven.
Wat is er mooier dan dat je voor deze gelegenheid gaat zitten om
een speciale kaart te gaan maken.
Dit is zo'n kaart.
Ik kon hem zo bewerken ( met de grote roos) omdat hij niet over de post hoeft
omdat ik heb zelf door de brievenbus ga doen.
Als je zo'n kaart als deze wilt versturen kun je dat in een kleine
brievenbus doos doen.


Ik ben begonnen om met deze stempel een papier diagonaal vol te stempelen.
   
Dat gaat er dan zo uitzien.
Daar na heb ik dit vel versneden om de kaart te maken.

 Hier kun je de decoratie beter zien.

De stempels zijn van Het Schrapbook Atelier.
Het is een tak die ik heb los geknipt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.