ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 27 mei 2016

Tasjes van envelopjes.

Aller eerst wil ik Petra welkom heten.
Leuk dat jij mijn creatief dagboek wilt volgen.

Wat zijn ze leuk deze envelopjes,
ik heb ze omgetoverd tot tasjes.
Ik doe mee als guest desigener voor Crealies
maar deze keer doe ik ook mee met de
blogestafette.
Dit is mijn bijdrage


 Ik heb eerst een groot vel gekleurd met Distress Ink en een sponsje.
Daarna de stempels gezet met de zelfde kleuren inkt .
Van dit vel heb ik met de stansjes de envelopjes uit gehaald.
Daarna heb ik een wit vel stempel papier op maat gesneden en gekleurd en bestempeld.
Met versamark en witte embossingpoeder bewerkt.
De rondjes heb ik gemaakt met een dopje van mijn spuitflesje.
Deze heb ik in een beetje witte verf gedoopt en toen een afdrukje op mijn werk gemaakt.
De fijne stipjes in de bloementjes heb ik met een Perlen-pen gemaakt.
Dit zijn de stansjes en stempels die ik heb gebruikt.

Aparto no. 4 Mini message 4 Aparto no. 3 Mini message 3 Aparto no. 2 Mini message 2
Bits & Pieces no. 29 sunburst

Bedankt voor je bezoekje, ik hoop dat ik jou heb kunnen inspireren.
Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Wat een pracht! Ik ben gek op die kleur. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht! Ik ben gek op die kleur. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very Beautiful Anneke, I like what you created with the little envelope dies. Have a great day, Greetings, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo tasjes te maken. Mooie combinatie met de stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf idee om er tasjes van te maken! Mooi zijn ze en zo kan je in elk iets heel persoonlijks doen... Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee Anneke om tasjes van de envelopjes te maken :) Heel mooi van kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.