ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 9 juni 2016

Geld envelopjes

Ik had een kaart nodig waar 5 mensen
geld in konden doen voor
een verjaardag.
Dit is het geworden.


 De letter R zit in het envelopje samen met het geld.
De ontvanger was er heel blij mee.
Missie geslaagd.

De stempel en envelopje's stans zijn van Crealies.
Ik heb deze kaart met carftpapier gemaakt
en
de stempels met versamark en witte embossingpoeder bewerkt.
Op de kaart zelf het ik dezelfde stempel
gebruikt maar met Distress Ink vintage photo gestempeld.

Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoe je de stempels hebt gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een originele kaart weer !!! Heel mooi met die envelopjes !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf idee weer! En ik vind kraft en wit nog steeds zo elegant! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Anneke, leuk om zo een gezamenlijk cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om zo gezamenlijk geld te geven, heel mooi Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.