ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 1 maart 2017

Vintage

Ik ben nog op de vintage toer.
Het lukt mij niet om te stempelen door het verdriet
van het overlijden van Jeanette, wij zitten samen in het
designteam van Art Journey.
En ik heb met Louise te doen die moet haar beste
vriendin en maatje missen.
Hierdoor heb ik geen inspiratie om te stempelen.







 Ik wilde al langer een mapje maken van een bruine zak.
Dat is mij nu gelukt omdat ik leuke plaatjes had gevonden.




Bedankt voor jouw bezoekje.
Ik hoop dat k gauw weer inspiratie krijg om te gaan stempelen.
Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Ja zo verdrietig, fijn dat er toch wat moois uit je handen komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful projects. Crafting does help to ease our pains.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het s raar en verdrietig dat ze er niet meer is, maar ik denk dat ze niet weg is zolang wij allemaal onze eigen herinneringen aan haar hebben!
    Fijn dat je toch zo'n mooi vintage werk hebt kunnen maken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I do love it when your vintage side comes out to play... these are wonderful! I love the bird triptych in simple neutrals, and the frivolous Marie Antoinette tag is just lovely. Love that folder too - it looks like it belongs to an Edwardian young lady... I expect she hides her love letters in it!
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.