ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 1 juni 2017

Art Journey Challenge

Het is alweer 1 juni wat gaat de tijd
toch snel.
De challenge dit keer is "alles is vierkant".
Dit is mijn inspiratie.


Ik heb met de Gelli Plate een achtergrond gemakt.
Dat in een reep gesneden en met inkt en embossingpoeder
bestempeld ( de bloemen ).
Daarna met Versamark en zwarte embossingpoeder de vogels
gestempeld.
Van de rest van mijn print een doosje gemaakt.
De reep in mijn doosje geplakt en klaar was mijn project.
Wil je meedoen of zien wat onze andere teamleden hebben gemaakt
kijk dan Hier.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


1 opmerking:

  1. Weer een origineel idee en mooi in die rustige tinten! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.