ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 28 augustus 2017

Papicolor nieuwe kleur Taupe

Papicolor is met twee prachtige nieuwe kleuren gekomen.
Dit is er 1 van en heet "Taupe".
Je vind de kleur HIER.
Toen ik het over de post heb gekregen en het voor mij zag
liggen kreeg ik gelijk het gevoel om er iets vintage mee te gaan maken.
Het is zo'n mooie lever kleur en zo mooi te combineren.
Dat heb ik hier gedaan met de kleur Heide.
Die vind je hier HIER.
De tweede nieuwe kleur komt later aan bod.

Dit is mijn eerste Junk Journal.
Behalve de nieuwe kleur heb ik echt met restjes gewerkt
en plaatjes die ik nog in een doos heb liggen.









Dit is het midden van mijn boekje.


 



 
  
Ik heb met heel veel plezier aan dit boekje gewerkt met deze prachtige nieuwe kleur.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Met dank aan Kevin Nieuwenhuis die mij het papier
heeft gestuurd. 
Ik werk graag met Papicolor papier en gebruik het ook
voor mijn werk wat door uitgeverij Scala word uitgebracht.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Wauw.... Wat een schitterend boekje! Super mooi van kleur. Top Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Anneke. De combinatie met het heide vind ik super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig boekje vol mooie details! En deze kleurtjes...Yummie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.