ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 6 november 2017

Workshop Het Scrapbook Atelier


Op 18 november geef ik 4 workshops bij het Scrapbook Atelier.
Die vind je Hier.
Het zijn twee verschillende workshops.
Het doosje is van 10.00 tot 11.00 uur en in de middag van 12,30 tot 13.30 uur.
De andere 2 workshops vallen daar tussenin zodat het mogelijk is
om ze beide te volgen.
De kosten zijn €9,50.
Wil je mee doen?
Dan kun je  hier Inschrijven.
Dan ben je verzekerd van een plek!


( zonder waxinelichtjes)
Je kunt er ook chocolaatjes in doen
of
voor iemand heel speciaal het een kerst geschenkje.
Het is een basis doosje maar je kunt het doosje natuurlijk
ook voor andere gelegenheden gebruiken.
Dan gebruik je andere stempels.

Dit is de tweede workshop.
Die is van 11.00 tot 12.00 uur.
En
van 13,30 tot 14,30 uur.
Deze kost €8,50
Wil je daar aan mee doen?
Kijk dan Hier .


Je kunt twee uurtjes lekker bezig zijn voor 
€18,00
en
wil je de stempels aanschaffen die dag?
Dan krijg je 10% korting op de hele collectie.

Dit zijn de stempels van Het Scrapbook Atelier die ik heb gebruikt:
Doosje:

Zakje:

En dit zijn de Crealies stansen die ik heb gebruikt:
CLNest XXL no.61
Deze zijn ook bij Het SCrapbook Atelier te koop.
Bedankt voor je bezoekje en misschien zie ik jullie op 18 november.
Groetjes, Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.